DA   EN   SV

Lexmark OnSite Service 3år Reservedele og arbejdskraft

Lexmark Onsite Service - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 3 år (2./3./4. år) - on-site - responstid: NBD - skal købes inden for 1 år efter produktkøb - for Lexmark MX521ade, MX521ade Gov. S70, MX521de, MX521de Gov S70
2 632,00DKK2 105,60DKK ekskl. moms

Lexmarks bedste servicetilbud! Du får service på adressen allerede næste hverdag.

  • Varenummer 993433002

    Model 2362137

    Producent Lexmark Internationa

    Vægt 0.1 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Lexmark Onsite Service - support opgradering - 3 år - 2./3./4. år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 3 år
Understøttet periode 2., 3. og 4. år
Svartid Næste forretningsdag
Pristype Skal købes inden for 1 år efter produktkøb
Designet for Lexmark MX521ade, MX521ade Gov. S70, MX521de, MX521de Gov S70
Generelt
Placering On-site
Pristype Skal købes inden for 1 år efter produktkøb
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Svartid Næste forretningsdag
Totale kontraktperiode 3 år
Understøttet periode 2., 3. og 4. år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - responstid: NBD | Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 3 år | Teknisk understøttelse - web support - 3 år
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for Lexmark MX521ade, MX521ade Gov. S70, MX521de, MX521de Gov S70

Respons næste hverdag

Lexmarks garanti for service på stedet kan købes én gang, mens produktets basisgaranti gælder. Der er mulighed for forlængelse på et, to, tre eller fire år, hvilket sikrer op til fem års total dækning fra datoen for købet af produktet. Forlængelser skal tilkøbes, før basisgarantien udløber.

Højtuddannede servicerepræsentanter

Lexmarks dækning med service på stedet betyder, at hvis dit tekniske problem ikke kan løses pr. telefon, sender en repræsentant fra Lexmarks tekniske support en uddannet Lexmark-servicetekniker, der udfører service på din adresse næste hverdag. Teknikeren servicerer den defekte enhed på stedet og sikrer, at printeren overholder Lexmarks meget strenge standarder for kvalitet og ydeevne. Dette tilbud omfatter telefon- og webbaseret support, alle reservedele og arbejdstimer samt service og test på stedet.