EN   DA   SV

Lexmark OnSite Service 3år Reservedele og arbejdskraft

Lexmark Onsite Service - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 3 år (2./3./4. år) - on-site - responstid: NBD - skal købes inden for 1 år efter produktkøb - for Lexmark MX521ade, MX521ade Gov. S70, MX521de, MX521de Gov S70
2 605,00DKK2 084,00DKK excl. VAT

Lexmarks bedste servicetilbud! Du får service på adressen allerede næste hverdag.

  • Product no 993433002

    Model 2362137

    Brand Lexmark Internationa

    Weight 0.1 kg

  • Product information and specifications are guiding only. Without notice, these can be subject to change by the manufacturer. This applies for product images as well.
Produktbeskrivelse Lexmark Onsite Service - support opgradering - 3 år - 2./3./4. år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 3 år
Understøttet periode 2., 3. og 4. år
Svartid Næste forretningsdag
Pristype Skal købes inden for 1 år efter produktkøb
Designet for Lexmark MX521ade, MX521ade Gov. S70, MX521de, MX521de Gov S70
General
Full Contract Period 3 years
Location On-site
Pricing Type Must be purchased within 1 year of the product purchase
Response Time Next business day
Service Included Parts and labor
Support Period 2nd, 3rd and 4th year
Details
Service & Support Extended service agreement - parts and labor - 3 years - on-site - response time: NBD | Technical support - phone consulting - 3 years | Technical support - web support - 3 years
Compatibility Information
Designed For Lexmark MX521ade, MX521ade Gov. S70, MX521de, MX521de Gov S70

Respons næste hverdag

Lexmarks garanti for service på stedet kan købes én gang, mens produktets basisgaranti gælder. Der er mulighed for forlængelse på et, to, tre eller fire år, hvilket sikrer op til fem års total dækning fra datoen for købet af produktet. Forlængelser skal tilkøbes, før basisgarantien udløber.

Højtuddannede servicerepræsentanter

Lexmarks dækning med service på stedet betyder, at hvis dit tekniske problem ikke kan løses pr. telefon, sender en repræsentant fra Lexmarks tekniske support en uddannet Lexmark-servicetekniker, der udfører service på din adresse næste hverdag. Teknikeren servicerer den defekte enhed på stedet og sikrer, at printeren overholder Lexmarks meget strenge standarder for kvalitet og ydeevne. Dette tilbud omfatter telefon- og webbaseret support, alle reservedele og arbejdstimer samt service og test på stedet.