EN   DA   SV

Electronic HP Care Pack Priority Access Plus Service Teknisk understøtning 1år

Electronic HP Care Pack Priority Access Plus Service - Teknisk understøtning - telefonrådgivning - 1 år - 9x5 - responstid: næste tilgængelige agent - 1000+ sæder
132,00DKK105,60DKK excl. VAT

HP Priority Access Plus Service omfatter alle funktionerne i HP Priority Access Service – f.eks. direkte adgang til højt specialiserede supportmedarbejdere og ensartet, global support i mere end 60 lande og på mere end 20 sprog. Men du får mere end det, for du bliver tildelt en ekstern kontakt, som administrerer dine supportbehov og leverer kvartalsvis rapportering.

  • Product no 990648978

    Model U9DL9E

    Brand Hewlett-Packard
    Go to brand's website

    EAN

    Weight 1 kg

  • Product information and specifications are guiding only. Without notice, these can be subject to change by the manufacturer. This applies for product images as well.
Produktbeskrivelse Electronic HP Care Pack Priority Access Plus Service - teknisk understøtning - 1 år
Type Teknisk understøtning
Service inkluderet Telefonrådgivning
Totale kontraktperiode 1 år
Svartid Næste tilgængelige agent
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Pristype 1000+ sæder
General
Full Contract Period 1 year
Pricing Type 1000+ seats
Response Time Next available agent
Service Availability 9 hours a day / 5 days a week
Service Included Phone consulting
Details
Service & Support Technical support - phone consulting - 1 year - response time: next available agent - availability: 9 hours a day / Monday-Friday | Technical support - remote diagnosis - 1 year

Support, når og hvor du har brug for det

Plus #1: Du bliver tildelt en kundesupportekspert, som administrerer dine servicekrav.

Viden er magt

Plus #2: Kvartalsvis rapportering på ledelsesniveau om kvalitets- og servicestatus, så du kan holde forretningen kørende.

Hæv niveauet

Plus #3: En dedikeret eskaleringssti, der er skræddersyet til din organisations behov.