DA   EN   SV

Sony PrimeSupport Pro Support opgradering 2år

Sony PrimeSupport Pro - Support opgradering - avanceret erstatning - 2 år (4./5. år) - forsendelse
4 974,00DKK3 979,20DKK ekskl. moms

Hvis problemet ikke kan løses af Helpdesk, vil de sørge for at afhente den defekte enhed til reparation. Deres mål er at afhente den defekte enhed inden for to arbejdsdage efter eskaleringen, og de vil reparere enheden og returnere den til dig. De forbeholder sig ret til at erstatte enheder, der ikke kan repareres økonomisk, med en renoveret model med lignende specifikationer.

  • Varenummer 1000783923

    Model PSP.PROBRAVIA6.PO2

    Producent Sony

    EAN 5013493453081

    Vægt kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Sony PrimeSupport Pro - support opgradering - 2 år - 4./5. år - forsendelse
Type Support opgradering
Service inkluderet Avanceret erstatning
Placering Forsendelse
Totale kontraktperiode 2 år
Understøttet periode 4. og 5. år
Generelt
Placering Forsendelse
Service inkluderet Avanceret erstatning
Totale kontraktperiode 2 år
Understøttet periode 4. og 5. år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - avanceret erstatning - 2 år - forsendelse | Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 2 år - tilgængelighed: 9 timer pr. dag (09:00 - 18:00) / mandag-fredag

Standard reparation

Hvis problemet ikke kan løses af Helpdesk, vil de sørge for at afhente den defekte enhed til reparation. Deres mål er at afhente den defekte enhed inden for to arbejdsdage efter eskaleringen, og de vil reparere enheden og returnere den til dig. De forbeholder sig ret til at erstatte enheder, der ikke kan repareres økonomisk, med en renoveret model med lignende specifikationer.

Udskiftning af laser

Hvis diagnosen viser, at laseren ikke udsender noget lys, vil de udstede en erstatningslaser. Bemærk: Den naturlige reduktion af laserens lysstyrke over tid udgør ikke en fejl. Kun lasere, der har nul lysstyrke, anses for at være defekte. De vil sørge for at afhente den defekte enhed til udskiftning.

Dækket logistik

Deres reparationscenter vil inspicere enheden. Hvis de finder, at enheden lider af utilsigtet skade, eller hvis der ikke findes nogen fejl, kan de fakturere dig for forsendelses- og arbejdsomkostningerne. Enheder kan afhentes fra og returneres til enhver adresse på fastlandet i EU-lande, Norge og Schweiz. For alle andre områder bedes du kontakte helpdesk for yderligere hjælp. Uanset hvilken reparationsrute helpdesken vælger, vil alle omkostninger til reservedele og arbejdskraft blive dækket af denne aftale i henhold til standardbetingelserne. Nogle geografiske placeringer uden for EU kan forårsage forsinkelser i forsendelsen, hvilket vil resultere i en længere løsningstid.