DA   EN   SV

HPE Proactive Care Next Business Day Service Support opgradering 5år

HPE Proactive Care Next Business Day Service - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 5 år - on-site - 9x5 - responstid: NBD - for ProLiant ML350 Gen10 Solution
137 929,00DKK110 343,20DKK ekskl. moms

HPE Proactive Care Service (Proactive Care) tilbyder et integreret sæt af reaktive og proaktive tjenester, der er designet til at hjælpe dig med at forbedre stabiliteten og driften af din konvergerede infrastruktur for at opnå bedre forretningsresultater. I et komplekst konvergeret og virtualiseret miljø skal mange komponenter arbejde effektivt sammen. Proactive Care er specielt designet til at understøtte enheder i disse miljøer og giver forbedret support, der dækker servere, operativsystemer, hypervisorer, storage, SAN'er (storage area networks) og netværk.

  • Varenummer 993163546

    Model H9GL7E

    Producent Hewlett Packard Ente

    Vægt 0.1 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse HPE Proactive Care Next Business Day Service - support opgradering - 5 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 5 år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Designet for ProLiant ML350 Gen10 Solution
Generelt
Placering On-site
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Svartid Næste forretningsdag
Totale kontraktperiode 5 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 5 år - on-site - responstid: NBD - tilgængelighed: 9 timer pr. dag | Teknisk understøttelse - fjern diagnosis - 5 år | Understøttelse af produktinform - web knowledge base adgang - 5 år | Opdatering
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for HPE ProLiant ML350 Gen10 Solution