DA   EN   SV

HPE Proactive Care Call-To-Repair Service Support opgradering 3år

HPE Proactive Care Call-To-Repair Service - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - 24x7 - reparationstid: 6 timer - for ProLiant BL460c Gen10
28 292,00DKK22 633,60DKK ekskl. moms

HPE Proactive Care Service (Proactive Care) tilbyder et integreret sæt af reaktive og proaktive tjenester, der er designet til at hjælpe dig med at forbedre stabiliteten og driften af din konvergerede infrastruktur for at opnå bedre forretningsresultater. I et komplekst konvergeret og virtualiseret miljø skal mange komponenter arbejde effektivt sammen. Proactive Care er specielt designet til at understøtte enheder i disse miljøer og giver forbedret support, der dækker servere, operativsystemer, hypervisorer, storage, SAN'er (storage area networks) og netværk.

  • Varenummer 992753613

    Model H7LU3E

    Producent Hewlett Packard Ente

    EAN

    Vægt 1 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse HPE Proactive Care Call-To-Repair Service - support opgradering - 3 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 3 år
Reparationstid 6 timer
Servicen er åben 24 timer om dagen / 7 dage om ugen
Designet for ProLiant BL460c Gen10
Generelt
Placering On-site
Reparationstid 6 timer
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Servicen er åben 24 timer om dagen / 7 dage om ugen
Totale kontraktperiode 3 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - reparationstid: 6 timer (distance fra kunderlokation - 80 km) - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag | Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site -
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for HPE ProLiant BL460c Gen10