DA   EN   SV

Lenovo Premier Support Plus Upgrade Support opgradering 4år

Lenovo Premier Support Plus Upgrade - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft (for system med 1 års Premier Support Plus) - 4 år (fra udstyrets oprindelig købsdato) - on-site - responstid: NBD - for K14 Gen 1; ThinkBook 14s Yoga G3 IRU; 16p G4 IRH; ThinkPad E14 Gen 3; E16 Gen 1
2 718,00DKK2 174,40DKK ekskl. moms
  • Varenummer 1001100668

    Model 5WS1L39394

    Producent
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN

    Vægt kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Lenovo Premier Support Plus Upgrade - support opgradering - 4 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 4 år (fra udstyrets oprindelig købsdato)
Svartid Næste forretningsdag
Tildækkdede konfigurationer System med 1 års Premier Support Plus
Designet for K14 Gen 1; ThinkBook 13s G4 ARB; 13s G4 IAP; 13x G2 IAP; 14 G4 ABA; 14 G4 IAP; 14 G4+ IAP; 14p G3 ARH; 14s Yoga G2 IAP; 14s Yoga G3 IRU; 15 G4 ABA; 15 G4 IAP; 15p G2 ITH; 16 G4+ IAP; 16p G3 ARH; 16p G4 IRH; 16p NX ARH; ThinkBook Plus G3 IAP; ThinkPad E14 Gen 3; E14 Gen 4; E15 Gen 4; E16 Gen 1
Generelt
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Svartid Næste forretningsdag
Tildækkdede konfigurationer System med 1 års Premier Support Plus
Totale kontraktperiode 4 år (fra udstyrets oprindelig købsdato)
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 4 år - on-site - responstid: NBD | Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 4 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag | Dækning for skadestilfælde - 4 år | Defekt HDD/SSD opretholde
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for Lenovo K14 Gen 1 21CS, 21CT, 21CU, 21CV | Lenovo ThinkBook 13s G2 ARE 20WC | Lenovo ThinkBook 13s G2 ITL 20V9 | Lenovo ThinkBook 13s G3 ACN 20YA | Lenovo ThinkBook 13s G4 ARB 21AS | Lenovo ThinkBook 13s G4 IAP 21AR | Lenovo ThinkBook 13s-IML 20RR | L
Giv et Plus til din it-supportservice

Giv et Plus til din it-supportservice

Hvordan kan du beskytte medarbejdernes produktivitet mod uheld somet defekt batteri eller en beskadiget harddisk – og samtidig have styrpå dit budget og fokusere på digital transformation? Hvordan kan dusikre international dækning over hele kloden? Hvordan kan du udnyttemulighederne i AI-baseret indsigt til at overvåge din enhedsflådes tilstand?

Du har sikkert mange lignende spørgsmål. Her er en enkelt løsning.

Lad Premier Support Plus tage slæbet

Vi klarer alt det tunge arbejde og letter presset på dine it-teams.Dermed fjernes en stor del af den arbejdsbyrde, der handlerom nedbrud og rettelser, så I får mere tid til innovation.

Premier Support Plus giver brugerne en nemmere og mere gnidningsløsoplevelse, fordi de får direkte adgang til Lenovos supportteknikere,og samtidig tilføres dine it-funktioner mere modstandskraft ogkapacitet. Brugere og teams kan hurtigt blive produktive igen ogdermed frigive kreative ressourcer til forretningsprocesser.

Premier Support Plus i korte træk

Premier Support Plus giver problemfri, pålidelig og repeterbar it-support, der fungererhver gang. Det reducerer nedetiden og maksimerer slutbrugerens produktivitet.
Comparison Table

Premier Support Plus i detaljer

Egenskaber til at forudsige og forhindre problemerkombineres med yderligere beskyttelsestjenester,som giver den ultimative supportoplevelse.

Hjælp it-teamet med at være et skridt foran problemerne,beskyt virksomhedens produktivitet, og skab rammerne forpositive medarbejderoplevelser med hurtig problemløsningog adgang til supportteknikere døgnet rundt. 

Premier Support: VIP-dækning til både it-medarbejdereog slutbrugere, som øger produktiviteten, og fejlfindingpå eliteniveau. Tilgængelig døgnet rundt, året rundt, medprioritering af dele og service på stedet næste arbejdsdag.2

SEM (Services Engagement Manager)4: Din særligt udpegede,globale Lenovo Support-ekspert og kundetalsmand. Det erdin organisations eneste kontaktpunkt til problemer medservicelevering, eskaleringer og rapportering af aktivers ydeevne. 

Proaktiv og forudsigende support3: AI-baseret indsigt, der byggerpå Lenovo Device Intelligence, giver proaktive og forudsigendeadvarsler, som gør det muligt at foretage forebyggendeproblemrettelser for at undgå nedetid og sikre produktiviteten.

Accidental Damage Protection (ADP)2: Dækker alt fraspildt kaffe til strømstød. ADP giver typisk brugerenen besparelse på 28-75 %* i sammenligning medomkostningerne til reparation eller systemudskiftning. 

ISE (International Services Entitlement): Rejser duglobalt i forbindelse med forretninger? Ingen grundtil bekymring. ISE udvider din ADP-, KYD- og SBTYdækning, så den gælder internationalt.

KYD (Keep Your Drive)2: Behold dit drev (eller dine drev), og fjernvirksomhedsdata på dine vilkår. Det forbedrer datasikkerheden ogsikrer overholdelse af regler om databeskyttelse og opbevaring. 

SBTY-dækning (Sealed Battery) i op til 3 år2: Lenovo-certificerede teknikere foretager en effektiv batteriudskiftning, når det er nødvendigt. Det reducerer nedetiden og gør virksomheden mere modstandsdygtig.

Dækning for forbrugerprodukter: Hvis en forbrugerenhed passer bedst til dine behov, så er det ikke noget problem. Ingen grund til at give afkald på Premier Support Plus, og du vil modtage nøjagtig den samme VIP-supportoplevelse. 

* Baseret på Lenovos historiske data
Frigiv ressourcer til innovation,og optimer brugernes effektivitetmed den rigtige support: PremierSupport Plus
(1) Kun OEM-software, bedst mulige niveau 1-support 
(2) Afhænger af marked, reservedele og tilgængelighed af hardware 
(3) Kundegodkendelse og Win10 eller Win11 OS påkrævet. Komponenterstatninger leveres på gule advarsler, selv uden bekræftelseaf diagnosticeringsproblem. 
(4) Mindst 500 enheder