DA   EN   SV

Lenovo Post Warranty Premier Support Plus Support opgradering 2år

Lenovo Post Warranty Premier Support Plus - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 2 år - on-site - for IdeaPad Flex 3 Chrome 12; Slim 7 14; 7 16; 7 ProX 14; ThinkCentre M60q Chromebox
1 974,00DKK1 579,20DKK ekskl. moms
  • Varenummer 1001100754

    Model 5WS1L41788

    Producent
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN

    Vægt kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Lenovo Post Warranty Premier Support Plus - support opgradering - 2 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 2 år
Designet for 100e Chromebook Gen 4; 300e Yoga Chromebook Gen 4; Flex 7 14; IdeaCentre 5 14; IdeaPad Flex 3 Chrome 12; 5 14; 5 16; IdeaPad Slim 3 15; 3 Chrome 14M868; 5 16; Legion T5 26; Slim 7 14; 7 16; 7 ProX 14; Tab M8 (4rd Gen); M9; P11 (2nd Gen); ThinkBook 14s Yoga G3 IRU; ThinkCentre M60q Chromebox
Generelt
Placering On-site
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Totale kontraktperiode 2 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 2 år - on-site - responstid: NBD | Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 2 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag | Dækning for skadestilfælde - 2 år | Defekt HDD/SSD opretholde
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for Lenovo 100e Chromebook Gen 4 82W0 | Lenovo 300e Yoga Chromebook Gen 4 82W2 | Lenovo Flex 7 14IAU7 82VC | Lenovo Flex 7 14IRU8 82Y2 | Lenovo IdeaCentre 3 07IRB8 90VT | Lenovo IdeaCentre 5 14IRB8 90VJ | Lenovo IdeaCentre AIO 5 24IAH7 F0GR | Lenovo Idea
Giv et Plus til din it-supportservice

Giv et Plus til din it-supportservice

Hvordan kan du beskytte medarbejdernes produktivitet mod uheld somet defekt batteri eller en beskadiget harddisk – og samtidig have styrpå dit budget og fokusere på digital transformation? Hvordan kan dusikre international dækning over hele kloden? Hvordan kan du udnyttemulighederne i AI-baseret indsigt til at overvåge din enhedsflådes tilstand?

Du har sikkert mange lignende spørgsmål. Her er en enkelt løsning.

Lad Premier Support Plus tage slæbet

Vi klarer alt det tunge arbejde og letter presset på dine it-teams.Dermed fjernes en stor del af den arbejdsbyrde, der handlerom nedbrud og rettelser, så I får mere tid til innovation.

Premier Support Plus giver brugerne en nemmere og mere gnidningsløsoplevelse, fordi de får direkte adgang til Lenovos supportteknikere,og samtidig tilføres dine it-funktioner mere modstandskraft ogkapacitet. Brugere og teams kan hurtigt blive produktive igen ogdermed frigive kreative ressourcer til forretningsprocesser.

Premier Support Plus i korte træk

Premier Support Plus giver problemfri, pålidelig og repeterbar it-support, der fungererhver gang. Det reducerer nedetiden og maksimerer slutbrugerens produktivitet.
Comparison Table

Premier Support Plus i detaljer

Egenskaber til at forudsige og forhindre problemerkombineres med yderligere beskyttelsestjenester,som giver den ultimative supportoplevelse.

Hjælp it-teamet med at være et skridt foran problemerne,beskyt virksomhedens produktivitet, og skab rammerne forpositive medarbejderoplevelser med hurtig problemløsningog adgang til supportteknikere døgnet rundt. 

Premier Support: VIP-dækning til både it-medarbejdereog slutbrugere, som øger produktiviteten, og fejlfindingpå eliteniveau. Tilgængelig døgnet rundt, året rundt, medprioritering af dele og service på stedet næste arbejdsdag.2

SEM (Services Engagement Manager)4: Din særligt udpegede,globale Lenovo Support-ekspert og kundetalsmand. Det erdin organisations eneste kontaktpunkt til problemer medservicelevering, eskaleringer og rapportering af aktivers ydeevne. 

Proaktiv og forudsigende support3: AI-baseret indsigt, der byggerpå Lenovo Device Intelligence, giver proaktive og forudsigendeadvarsler, som gør det muligt at foretage forebyggendeproblemrettelser for at undgå nedetid og sikre produktiviteten.

Accidental Damage Protection (ADP)2: Dækker alt fraspildt kaffe til strømstød. ADP giver typisk brugerenen besparelse på 28-75 %* i sammenligning medomkostningerne til reparation eller systemudskiftning. 

ISE (International Services Entitlement): Rejser duglobalt i forbindelse med forretninger? Ingen grundtil bekymring. ISE udvider din ADP-, KYD- og SBTYdækning, så den gælder internationalt.

KYD (Keep Your Drive)2: Behold dit drev (eller dine drev), og fjernvirksomhedsdata på dine vilkår. Det forbedrer datasikkerheden ogsikrer overholdelse af regler om databeskyttelse og opbevaring. 

SBTY-dækning (Sealed Battery) i op til 3 år2: Lenovo-certificerede teknikere foretager en effektiv batteriudskiftning, når det er nødvendigt. Det reducerer nedetiden og gør virksomheden mere modstandsdygtig.

Dækning for forbrugerprodukter: Hvis en forbrugerenhed passer bedst til dine behov, så er det ikke noget problem. Ingen grund til at give afkald på Premier Support Plus, og du vil modtage nøjagtig den samme VIP-supportoplevelse. 

* Baseret på Lenovos historiske data
Frigiv ressourcer til innovation,og optimer brugernes effektivitetmed den rigtige support: PremierSupport Plus
(1) Kun OEM-software, bedst mulige niveau 1-support 
(2) Afhænger af marked, reservedele og tilgængelighed af hardware 
(3) Kundegodkendelse og Win10 eller Win11 OS påkrævet. Komponenterstatninger leveres på gule advarsler, selv uden bekræftelseaf diagnosticeringsproblem. 
(4) Mindst 500 enheder