EN   DA   SV

HPE Foundation Care 4-Hour Exchange Service Support opgradering 3år 4 timer svartid

HPE Foundation Care 4-Hour Exchange Service - Support opgradering - ombytning - 3 år - forsendelse - 24x7 - responstid: 4 t - for Networking CX 6200F, 6200F 24G Class-4 PoE 4SFP+ 370W TAA Switch
13 024,00DKK10 419,20DKK excl. VAT

HPE Foundation Care Exchange Service kombinerer populære eksterne hardware- og softwaretjenester, der gør det muligt for dig at øge tilgængeligheden af din IT-infrastruktur. Hewlett Packard Enterprise tekniske ressourcer arbejder sammen med dit IT-team for at hjælpe dig med at løse hardware- og softwareproblemer på dine HPE-produkter.

  • Product no 1002155436

    Model H73P1E

    Brand Hewlett Packard Ente

    Weight kg

  • Product information and specifications are guiding only. Without notice, these can be subject to change by the manufacturer. This applies for product images as well.
Produktbeskrivelse HPE Foundation Care 4-Hour Exchange Service - support opgradering - 3 år - forsendelse
Type Support opgradering
Service inkluderet Ombytning
Placering Forsendelse
Totale kontraktperiode 3 år
Svartid 4 timer
Servicen er åben 24 timer om dagen / 7 dage om ugen
Designet for Networking CX 6200F, 6200F 24G Class-4 PoE 4SFP+ 370W TAA Switch

Håndtering af eskalering

Hewlett Packard Enterprise har etableret formelle eskaleringsprocedurer for at lette løsningen af komplekse hændelser. Den lokale Hewlett Packard Enterprise-ledelse koordinerer eskaleringen af hændelser og inddrager de relevante HPE-ressourcer og/eller udvalgte tredjeparter til at hjælpe med problemløsningen.

Adgang til elektroniske supportoplysninger og -tjenester

Som en del af denne service giver Hewlett Packard Enterprise adgang til kommercielt tilgængelige elektroniske og webbaserede værktøjer.

Fjerndiagnose af problemer og support

Når der opstår et problem, skal kunden først foretage et opkald til et bestemt supporttelefonnummer. Hewlett Packard Enterprise vil yde grundlæggende teknisk telefonassistance med installation, produktkonfiguration, opsætning og problemløsning. Forud for enhver fjern- eller offsite-assistance kan HPE bede kunden om at give relevante oplysninger, starte diagnostiske værktøjer og udføre andre understøttende aktiviteter efter anmodning fra HPE. HPE vil derefter arbejde sammen med kunden på afstand for at isolere hardwareproblemet.