EN   DA   SV

AppleCare for Enterprise Support opgradering 2år

AppleCare for Enterprise - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 2 år (fra udstyrets oprindelig købsdato) - on-site - responstid: NBD - enhed, Tier 2 - for iPhone 15 Pro
890,00DKK712,00DKK excl. VAT

AppleCare for Enterprise begynder med en AppleCare Account Manager - din personlige kontakt hos AppleCare. Din AppleCare Account Manager hjælper med at gennemgå din IT-infrastruktur, identificerer eventuelle problemer og leverer hver måned en aktivitetsrapport over dine supportopkald og reparationer. Den løbende support fra din AppleCare Account Manager sikrer, at du og dit team får det størst mulige udbytte af AppleCare for Enterprise.

  • Product no 1001648762

    Model SKDW2ZM/A

    Brand
    Go to brand's website

    EAN 0195949321382

    Weight kg

  • Product information and specifications are guiding only. Without notice, these can be subject to change by the manufacturer. This applies for product images as well.
Produktbeskrivelse AppleCare for Enterprise - support opgradering - 2 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 2 år (fra udstyrets oprindelig købsdato)
Svartid Næste forretningsdag
Pristype Enhed, Tier 2
Designet for iPhone 15 Pro

Din AppleCare Account Manager

AppleCare for Enterprise begynder med en AppleCare Account Manager - din personlige kontakt hos AppleCare. Din AppleCare Account Manager hjælper med at gennemgå din IT-infrastruktur, identificerer eventuelle problemer og leverer hver måned en aktivitetsrapport over dine supportopkald og reparationer. Den løbende support fra din AppleCare Account Manager sikrer, at du og dit team får det størst mulige udbytte af AppleCare for Enterprise.

Dækning for hele IT-afdelingen

Fordi Apple selv fremstiller hardware, styresystemer og mange af programmerne til Apple-produkterne, kan AppleCare for Enterprise levere en integreret support og service, som du ikke finder andre steder. Du får support til hele IT-afdelingen over telefon eller via mail til al Apple-hardware og -software. Apple giver support til komplekse anvendelses- og integrationsscenarier, bl.a. MDM og Active Directory. Og hvis du har brug for hjælp til IBM MobileFirst til iOS-apps, hjælper Apple med at få løst problemet i samarbejde med IBM. AppleCare for Enterprise giver support til hele IT-afdelingen via seks tekniske kontaktpersoner, som du selv vælger. Support er tilgængelig 24 timer i døgnet syv dage om ugen med en svartid på maks. en time for højprioriterede sager, f.eks. når en produktionstjeneste er nede. Du kan også øge antallet af tekniske kontaktpersoner mod ekstra betaling.

Support til din supportafdeling

AppleCare for Enterprise kan hjælpe med at mindske belastningen på din virksomheds egen supportafdeling ved at yde teknisk support til medarbejderne over telefonen, 24 timer i døgnet syv dage om ugen. Apple giver teknisk support til Apple-hardware og -styresystemer, Apple-programmer, som f.eks. Keynote, Pages og Numbers, og personlige konti eller indstillinger.

Yderligere reparation eller levering af erstatningsenheder

Ud over den dækning, der omfatter hardwareservice på stedet, kan du få repareret op til 2 procent af dine dækkede Mac-computere eller op til 5 procent af dine dækkede iPad- eller iPhone-enheder uanset årsag. Så hvis en medarbejder beskadiger en enhed ved et uheld, kan AppleCare for Enterprise også dække den slags skader. I de fleste tilfælde kan Apple reparere eller erstatte enheden inden for én arbejdsdag.