DA   EN   SV

Lexmark OnSite Service 2år Reservedele og arbejdskraft

Lexmark Onsite Service - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 2 år (2. / 3. år) - on-site - responstid: NBD - skal købes før udløb af standardgaranti - for Lexmark MS521dn
990,00DKK792,00DKK ekskl. moms

Lexmarks bedste servicetilbud! Du får service på adressen allerede næste hverdag.

  • Varenummer 993417823

    Model 2361947

    Producent Lexmark Internationa

    Vægt 0.01 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Lexmark Onsite Service - support opgradering - 2 år - 2. / 3. år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 2 år
Understøttet periode 2. og 3. år
Svartid Næste forretningsdag
Pristype Skal købes før udløb af standardgaranti
Designet for Lexmark MS521dn
Generelt
Placering On-site
Pristype Skal købes før udløb af standardgaranti
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Svartid Næste forretningsdag
Totale kontraktperiode 2 år
Understøttet periode 2. og 3. år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 2 år - on-site - responstid: NBD | Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 2 år | Teknisk understøttelse - web support - 2 år
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for Lexmark MS521dn

Respons næste hverdag

Lexmarks garanti for service på adressen kan købes én gang, mens produktets basisgaranti gælder. Der er mulighed for forlængelse på et, to, tre eller fire år, hvilket sikrer op til fem års total dækning fra datoen for købet af produktet. Forlængelser skal tilkøbes, før basisgarantien udløber.

Højtuddannede servicerepræsentanter

Lexmarks dækning med service på adressen betyder, at hvis dit tekniske problem ikke kan løses pr. telefon, sender en repræsentant fra Lexmarks tekniske support en uddannet Lexmark-servicetekniker, der udfører service på din adresse næste hverdag. Teknikeren servicerer den defekte enhed på adressen og sikrer, at printeren overholder Lexmarks meget strenge standarder for kvalitet og ydeevne. Dette tilbud omfatter telefon- og webbaseret support, alle reservedele og arbejdstimer samt service og test på adressen.