EN   DA   SV

Electronic HP Care Pack Active Care Next Business Day Hardware Support Onsite Support opgradering 4år

Electronic HP Care Pack Active Care Next Business Day Hardware Support Onsite - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 4 år - on-site - 9x5 - responstid: NBD - for Engage One Pro
1 138,00DKK910,40DKK excl. VAT

HP Active Care hjælper IT-afdelingen med at opnå optimal oppetid og hurtig løsning af problemer med HP-enheder. Med teknisk fjernsupport, forudsigende analyse af enhedens tilstand, service til afhjælpning og Next Business Day Onsite Response sørger HP Active Care for, at medarbejderne hele tiden kan arbejde både på kontoret og på farten.

  • Product no 1001994929

    Model U51U9E

    Brand Hewlett-Packard
    Go to brand's website

    EAN

    Weight kg

  • Product information and specifications are guiding only. Without notice, these can be subject to change by the manufacturer. This applies for product images as well.
Produktbeskrivelse Electronic HP Care Pack Active Care Next Business Day Hardware Support Onsite - support opgradering - 4 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 4 år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Designet for Engage One Pro

Omfattende support

Med Electronic HP Care Pack får brugerne en omfattende serviceaftale, der dækker reservedele og arbejdskraft, hvilket sikrer, at problemer med notebooks løses med minimal nedetid. Inkluderingen af fjerndiagnose forbedrer supportoplevelsen yderligere, hvilket giver mulighed for hurtig identifikation og løsning af problemer.

Hurtig respons

Drag fordel af den ro i sindet, der følger med responstid på stedet næste arbejdsdag. Denne funktion sikrer, at eventuelle forstyrrelser i notebook-ydelsen løses hurtigt og minimerer indvirkningen på produktiviteten.

Dedikeret tilgængelighed

Servicen er designet til at understøtte dine behov med tilgængelighed 9 timer om dagen, 5 dage om ugen. Denne tidsplan sikrer, at supporten er til rådighed i kernearbejdstiden mandag til fredag, hvilket passer med de fleste professionelle arbejdsplaner.